فرقان

جدا کننده حق از باطل

فرقان

جدا کننده حق از باطل

راهی برای کشف حق و باطل

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
نویسندگان

زندگی

خدا را شاکرم:

 * برای مالیاتی که پرداخت میکنم: چون به این معناست که شغلی دارم.

*برای شلوغی و کثیفی خانه بعد از مهمانی: چون یعنی دوستانی دارم که پیشم میان.

 * برای لباسهایی که کمی برام تنگ شدن:چون یعنی غذا برای خوردن دارم.

* برای سایه ای که شاهد کار منه: چون یعنی خورشید تو زندگیم میتابه.

 *برای چمنی که باید زده بشه، برای پنجره هایی که باید تمیز بشه و ناودانهایی که باید تعمیر بشه:

چون یعنی خانه ای برای زندگی کردن دارم.

 * برای جای پارکی که در انتهای پارکینگ پیدا میکنم: چون یعنی قادر به راه رفتن هستم و وسیله نقلیه دارم.

* برای هزینه بالا برای گرمایش: چون یعنی خانه گرمی دارم.

* برای کوه لباسهایی که باید شسته و اتو بشوند: چون یعنی رختی برای پوشیدن دارم.

 * برای کوفتگی و خستگی عضلاتم آخر روز: چون یعنی قادر بودم که سخت کار کنم.

* برای زنگ ساعتی که صبح مرا از خواب بیدار میکند: چون یعنی هنوز زنده هستم.

این متن را برای کسانی بفرستید که برای شما ارزش دارند.

من این متن را از ایمیلی که از طرف یکی از دوستانم برایم ارسال شده بود گرفتم.


خوب زندگی کنید! زیاد بخندید! با تمام قلبتان دوست بدارید

  • رسول حاجیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی