فرقان

جدا کننده حق از باطل

فرقان

جدا کننده حق از باطل

راهی برای کشف حق و باطل

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
نویسندگان

۴ مطلب در تیر ۱۳۹۳ ثبت شده است

۲۰
تیر

در همین روزهای اخیر که توپ های فوتبال در استادیوم بلوهوریزنته و دیگر ورزشگاههای برزیل بیش از نیمی از مردم دنیا را پای تلویزیون نشانده است، گروههای داعش در عراق با سر های بریده شده فوتبال بازی می کنند و غاصبان فلسطین نوار باریک غزه را در عملیات صخره سخت  بیش از 300 بار طی همین یکی دوروز موشکباران کرده اند اتفاقی است.

تقارن عجیب کشتار مسلمانان با جام جهانی

در المپیک و جام های جهانی این اتفاقات به وفور دیده شده است :

-  سال 1948، تقارن المپیک 1948 با اعلام موجودیت اسرائیل

-  تراژدی صبرا و شتیلا تقارن جام جهانی فوتبال 1982 با حمله رژیم صهیونیستی به لبنان

-   تقارن جام ملت های اروپا1992 با نسل‌کشی سِربْرِنیتسا

-  تقارن جام جهانی فوتبال 2006 با جنگ 33 رژیم صهیونیستی علیه لبنان

-  تقارن المپیک تابستانی 2008 با جنگ دوباره اسرائیل و غزه

-  سال 2010، تقارن جام جهانی 2010 با محاصره غزه و حمله به کاروان آزادی

-   تقارن المپیک 2012 با جنگ داخلی سوریه

- و در نهایت تقارن جام جهانب فوتبال برزیل با کشتار شیعیان در عراق

آیا همه اینها اتفاقی است ؟ پوشش رسانه ای رخدادهای جهانی چون جام جهانی و المپیک و معطوف شدن ذهن مردم سراسر دنیا به این بازیها، گویا فرصت مناسبی برای متجاوزان است تا در پوشش این غول های رسانه ای به راحتی به کشتار و قتل بپردازند.

اما یک سوال: آیا اینکه همیشه جام جهانی و المپیک مصادف می شود با حملات وحشیانه اسراییلی ها و کشتار کودکان و آوارگی زنان و کودکان در نوارغزه و جنوب لبنان و عراق و ... اتفاقی است؟


  • رسول حاجیان
۱۴
تیر

 سرباز امام سیدعلی

  • رسول حاجیان
۱۴
تیر

 آیا واقعا بنـــر لازم است؟

  • رسول حاجیان
۱۳
تیر

میگویند: مردی بودقرآن میخواند واز معنی قرآن هیچی نمیفهمید.
پسرکوچکش از پدرش پرسیدچه فایده ای داردقرآن میخوانی بدون اینکه معنی آن رابفهمی.پدرگفت پسرم سبدی بگیر وازآب دریاپرکن وبرایم بیاور.پسربه پدرش گفت که غیرممکن است که آب درسبد باقی بماند.پدرگفت امتحان کن پسرم.پسرسبدی که درآن زغال میگذاشتندگرفت ورفت بطرف دریا وامتحان کرد سبدرازیرآب زدوبسرعت بطرف پدرش دویدولی همه آبها ازسبدریخت وهیچ آبی در سبد باقی نماند.پس به پدرش گفت که هیچ فایده ای ندارد.پدرش گفت دوباره امتحان کن پسرم.سپس دوباره امتحان کردولی موفق نشد که آب رابرای پدر بیاور .برای بار سوم وچهارم وپنجم هم امتحان کرد تااینکه خسته شد وبه پدرش گفت که غیرممکن است که سبدازآب پرشود.سپس پدربه پسرش گفت سبدقبلا چطوربود.اینجا بود که پسرک متوجه شد به پدرش گفت بله پدرقبلاسبدازباقیمانده های زغال کثیف وسیاه بود ولی الان سبد پاک وتمیز شده است.سپس پدربه پسرش گفت این حداقل کاری است که قرآن برای قلبت انجام میدهد.پس دنیا وکارهای دنیا به تحقیق که قلبت راازکثافتها پرمیکندوخواندن قرآن همچون دریاسینه ات راپاک میکنداگرچه هیچی ازآن حفظ نباشی ومعنی اش رانفهمی

  • رسول حاجیان